.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نان فعلا گران نشده است + تصویر
افزایش قیمت انواع نان به علت نبود برخی زیرساخت‌های فنی در حال حاضر قابل اجرا نیست.

به گزارش شمال نیوز، تصویری از دیشب در فضای مجازی مازندران در حال انتشار است که در آن نرخ‌های جدیدی برای نان در استان اعلام و ادعا شده است حسب مصوبه کارگروه آرد و نان استان مازندران نرخ انواع نان یارانه‌ای افزایش یافته و این افزایش از امروز شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ قابل اقدام و اجرا است.

مجید فانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان استان گفت: افزایش نرخ نان به علت فراهم نشدن بسترهای الکترونیکی فعلا  اجرایی نخواهد شد.

او افزود: در حال حاضر  زیرساخت‌های فنی قابل اجرا نبوده و تا اطلاع ثانوی انواع نان به قیمت سابق عرضه می شود و با هرگونه افزایش قیمت به عنوان گرانفروشی برخورد قانونی صورت می پذیرد.

 فانی ادامه داد: خبازانی که پول نقد می‌گیرند نیز اجازه افزایش قیمت را ندارند و باید نان را به قیمت قبلی بفروشند.

فانی گفت: افزایش ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی قیمت هر قرص نان به دلیل افزایش کرایه حمل و نقل شاید در چند روز دیگر اجرایی شود اما هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

بررسی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان از برخی شهر‌ها نشان می‌دهد در نانوانی‌هایی که با دستگاه هوشمند نان می‌فروشند نان همچنان با نرخ قبلی عرضه می‌شود و نانوایان با تاکید بر افزایش قیمت نان می‌گویند دستگاه‌های هوشمند نان هنوز با قیمت قبلی تنظیم شده اند به همین دلیل امکان دریافت نان با وجه جدید را ندارند.

در برخی شهر‌ها نیز که خبازان به صورت نقدی وجه نان را دریافت می‌کنند برخی نانوایان اقدام به فروش نان با قیمت‌های جدید کرده اند که به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت مازندران غیرقانونی است.

نان فعلا گران نشده است + تصویر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.